torsdag 8 oktober 2009

Torsdag 8/1o- o9


Idag dårå!
Vaknade o8.oo sen fixade jag mej , sen käka jag frukost , sen drog jag te skolan .. jag försov mej först vi skulle igentligen te kyrkan och ha föreläsning om aids men jag drog te skolan ist .. Sen typ hade jag rast i 2 timmar .. sen vare sy slöjd men jag orkade inte det så satte mej i grupprum och jobbade med annat .. Sen vare spanska vi gjorde inte så mkt typ jobbade lite HAHAHA så jävla kul orka att alla dryga hahah , sen efter vare rast då typ hade några tagit hissan hahahah så jag marre räkan och några tog hissen HAHAHAH det va fett kul .. hahah ja sen vare engelska de va också skit kul HAHHA det stod i boken I'd like a banana HAHAHAH jag ba i'd like a dick HAHAHAHAHAH fan va vi skratta sen typ jesper hållde på hela tiden och dryga och linnea fick damp HAHAHAHAHAH , sen linneaaa ba hettman jag ba va snäll nu hon ba ska du säga jag ba jag har slutat och skit HHAHHA sen slutade jag så mötta jag på två killar i min klass dom ba heeeej isabell jag ba hej dom ba hur äre jag ba bra själv då dom ba fina fisken HAHAHAHAHAHAHAHAAH asssssåååå fan va jag skratta , typ här om dagen sa en kille ba de är riktigt saftigt med alkohol HAHAHAHAHAHAHA SAFTIGT HAHAHAHAHAHAHHA doog seriöst haha .. ja sen slutade jag drog ett tag te centrum träffa issa rökte lite sen drog jag hem typ käkade och fixade mej och nu sitter jag vi datan väntar på millan ska höra av seeej sen blire av med doom tjejerna fett kuuul vi kmr ha så länge sen de va asssååå alla smsar dom som vill va med ; 0736329987 ja men ni får hare braa kyysss & smeeeeek (k)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar