torsdag 15 oktober 2009

pappaaa :'( <3


Älskar dej pappa! :'(

pappa, jag önska att det kunde bli som förut , seriöst du är min pappa du kan inte hota mej sådär du ska ba veta hur mkt jag älskar dej ..

du va allt för mej och du kmr alltid att vara men förståår inte vad som hänt seriöst vi hade bra relation som far och dotter .

kunde snakka med dej om allt jag vågar inte snakka med dej längre föru blivit konstig. önskar bara att du kunde komma tebas te den du vaa seriöst du har förändras på dom 15 år jag kännt dej .

Kan du använda huvet jag är din dotter man säger inte så till sin dotter .

jag har börjat skött skolan och allt för dej så att du ska bli glad men får bara skit va mer kräver du av mej seriösst assså visste inte att du krävdee föör mkt av mej trodde jag kunde lita på dej .

har gjort det i alla år men nu vet jag aldrig var jag har dej jag saknar dej för den du va seriöst kan inte den personen du va förut komma tillbaka om du ba visste hur mkt jag älskardej och jag bevisar det också men du verkar inte älska mej för jagvet att du skulle bevisa det isf men nu hardu inte gjort det så jag betyder väll inte längre aja jag hoppas på att allt blir bra igeeen , du förlät fan alltid mej om jag gjorde fel jag förklara alltid saker för dej och du förstood mej du vaa som min bästavän du lyssna alltid när jag prata med dej om allt du fanns alltid för mej när jag behövde dej men nu ?

vart har jagdej ngn stans?

kan du svarapå frågan?

jag vet fan inte vart jag hardej :'(<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar