torsdag 15 oktober 2009

snygging då HAHA;*


Torsdag!;)
vaknade o7.3o duschade klädde på mej satt vid datan litee sen drog jag te skolan , första lektionen va NO då satt jag i cafeterian och jobbade sen andra lektionen va matte med seb vi gjorde inte så mkt lite läxförhör sen satt vi och prata , sen vare lunch drog ner och ååt och sen hade jag slöjd med satt och jobba i here 4 u rummet orkade inte slöjd och sen vare spanska med då ksulle jag prata med kicki så missa det sen droog jag utanför slöjdeen och satt och snakka med sofia och allan HAHA fan va kul vi hade assssåå bästa dagen (k)
sen drog jag te engelska men aa satt med lite sen drog jag på toa skulle tebaxs in och knacka i 10 min dom öppna fan inte jävla horor ;o
yesbox , sen drog jag hem satt hemma ett tag kolla på tv och sattvid datan käka sen drog jag ut med sara först och vi drog och köpte cigg och godis haha , sen sattvi vid villebrådet och käka godis och rökte haha sen drog vi te evve och träffa henne länge sen man såg henne , sen drog vii hem te henne hon skulle hämta vantar sen drog vi och mötte emma hhaa och då satt vi vid öb sara och jag ba vi bryter oss in i korvmojjen och tar korv jag ba hahahah fatta om vi skullle göra det och dagebn efter ba tvåå tjejr gjorde inbrott i korv kiosken vid öb och dom har slängt korvbröd överallt HAHAHAHAH fy fan va jag garva sen spama jag en kille som hon hade hans nr med 50 sms HAHAHAHAHAasssååå vi hade fett kul sen kom emma och vi hade skit kul haha tack för dagen tjejer ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar