tisdag 13 oktober 2009

dageen ;*


idag dårå!
först vaknade jag typ o7.oo .. duschade klädde på mej och sen drog te skolan .. jag hade no först men gick inte för jag var tvungen att prata med leffe sen plugga jag sen vare svenska det va fett kul jag rikard , mats och jesper hade feeeeetttt kul hihi . Sen vare eng men då va jag med leffe så eng flög åt helvete HAHAHAH sen vare lunch gick och käka på alberts med leffe sen matte men då va jag med på 7ornas tryggare skolaaa asssssåååå jag fick typ damp för jockee och kim tooog kort på mej och doom ska borrrt imorgon!! sen hade jag tryggare skola med 8orna (inte min klass) sen slutade jag .. Jag drog hem plugga matte en timme droog ut te sara och emma sara köpte ciggg sen drog jag hem , va hemmaa satt vid datan .. Sen ringde jag och snakka meed linnnea lite sen drog jag och träffa sara och emma ett tag mot kvällen sen drog jag hem och aa såg en kille jag inte ville see och han är så jävla fuckt up i huvet aaasså fan att hur jag kunde tycka om dej fattar inte men du visa din rätta sida idag säger ba FUCK YOU ! asså aa .. men nu sitter jag här och bloggar .. aja tack för dagen emma och sara pusssssNN ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar