tisdag 20 oktober 2009

jag hatar allt skit :'(

Idaag dårå ! :p
jag vaknade vid o6.oo klädde på mej fixadee mejjj lite sen frukost , sen typ vid o7.3o drog te skolan , första lektionen va NO så fick sitta själv i ett klassrum och jobba medans alla andra kolla på en film om provet vi skulle ha HAHAH .. sen vare svenska haha det va ganska kul (a) .. efter det vare engelska jag hade inte plugga ngt till engelska proveeet men kundee aaaas mkt *STOLT* ... Jag kmr iaf intefå ig det vettja ,sen hade jag lunch från 11.00 - 13.20 ... så aa jag gick och käka med seb och linn , HAHAHAH sen började gotti dryga plusss tomas så vi typ spraang runt hela skolan seen jaga dom mej med en kondom hahahahha :( fett scaryyy, sen kasta gotti en kaka på mej hahah dumma gotti haha :( han sa jag vatsm med fisken så jagvart arg på hanHAHAHAHA :( sååvi typ sprang runt tillshotahejti HAHAHAH aa men lyckad rast (y)
ja sen hade jag matte med seb hade genomgång till provet om 2 veckoor , HAHAHA jaa såå jag haaar NO prroooov imorgon och jaghar inte pluggamen ska plugga idag shiiet asså :|
aa men äre ngt speec för kmr inte sitta vid datan så mkt såå ring / smsa kysss och smeeeek (kkk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar